Ethereum Soft Airdrop'undan nasıl ESFT Coin Kazanılır?

0
"The future is here" mottosu ile yola çıkan yeni kripto para Ethereum soft aridrop ile bedava ESFT coin dağıtmaya başlıyor. 5 milyon adet üretildiğinden borsaya çıkar çıkmaz hızlı bir yükseliş yakalaması bekleniyor. Airdroplardan bolca para kazanan birisi olarak sizlerinde bu fırsatlardan yararlanması için adım adım yapmanız gerekenleri yazacağım.

Adım 1: Öncelikle bir adet ethereum adresine ihtiyacınız var. Ethereum wallet'ınız varsa bu adamı geçebilirsiniz. Yoksa [buradan] bir hesap açabilirsiniz.
  • Hesap açmak için önce bir şifre belirleyin ve ekrana yazın.
  • Daha sonra "create new wallet" tıklayın.
  • Keystore file'ı indirin ve asla kaybetmeyin. daha sonra "I understand. Continue" tıklayarak Private Key'i göreceksiniz bir yere kaydedin.
  • "Print paper wallet" diyerek key ve ethereum adresini bilgisayarınıza kaydedin. 
  • "Save your adress" tıklayın ve soldaki menüden login olma yöntemini "Private Key" seçin.
  • Sağda açılan menüye "private key" inizi girerek cüzdan bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Adım 2: Evet şimdi ethereum adresiniz de var. [Buradan] Ethereum soft hesabınızı açabilirsiniz. Daha sonra ekranda her bir görev için ne kazanacağınızı gösteren bir sayfaya yönlendirileceksiniz. Görevleri yapmak çok basit ama yine de yapmak da zorlandığınız bir şey olursa yazımızın altına yorum yaparak bizden yardım talep edebilirsiniz.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)