Geçtiğimiz günlerde Gelir İdaresi Başkanlığı 2013 yılı içinde
alacakları personel sayısını belirledi. Buna göre başkanlığa yıl içerisinde,
100 devlet gelir uzman yardımcısı,
100 avukat,
75 koruma ve güvenlik görevlisi,
100 şoför,
100 hizmetli alınacaktır.
“Başkanlığımızın çok önem verdiği insan kaynakları
politikasının temelinde; bilgili, deneyimli, güler yüzlü, motivasyonu yüksek ve
sürekli kendini geliştiren çalışanları yer almaktadır. Başkanlığımızda görev
yapmakta olan personelin çalışma koşullarının daha uygun hale getirilmesi
amacıyla çalışmalar yapılmakta olup, 2013 yılında da gerek yeni istihdam
edilecek personel açısından gerekse de mevcut personel açısından, çalışma
koşullarının günümüz şartlarına uyumlaştırılmasına yönelik çalışmalar
sürdürülecektir.
Ayrıca 2013 yılında; çalışanların mevcut görevlerini yürütebilmeleri, farklı ya da daha üst düzeydeki görevleri yerine getirebilmeleri için gereken teknik bilgi ve nitelikleri kazandırmaya yönelik tamamlayıcı eğitimlerin verilmesi ve seminerlerden yararlanmaları sağlanacaktır.”
Ayrıca 2013 yılında; çalışanların mevcut görevlerini yürütebilmeleri, farklı ya da daha üst düzeydeki görevleri yerine getirebilmeleri için gereken teknik bilgi ve nitelikleri kazandırmaya yönelik tamamlayıcı eğitimlerin verilmesi ve seminerlerden yararlanmaları sağlanacaktır.”
Daha fazla sayıda personelimize yurtdışında yapılacak staj, lisansüstü ve mesleki eğitim ile seminer imkânlarının sağlanabilmesi için gerekli çalışmalar yapılacaktır.
2013 yılında 3.000 gelir uzman yardımcısı, 100 devlet gelir
uzman yardımcısı, 100 avukat, 75 koruma ve güvenlik görevlisi, 100 şoför, 100
hizmetli istihdamı planlanmaktadır.
Diğer taraftan ihtiyaçlar kapsamında görevde yükselme sınavlarının yapılmasına devam edilecektir.
Diğer taraftan ihtiyaçlar kapsamında görevde yükselme sınavlarının yapılmasına devam edilecektir.
Başkanlığım duyurular bunlar kapmsamındaydı.