Silindir Hacmi (cm3)
|
1598
|
Çap x Strok (mm)
|
80 x 79,5
|
Silindir Sayısı
|
4
|
Sıkıştırma Oranı
|
15,4/1
|
Supap Sayısı
|
16
|
Maksimum Tork Nm CEE
|
320
|
Maksimum Güç Devri
(dev/dak.)
|
4000
|
Maksimum Tork Devri
(dev/dak.)
|
2000
|
Maksimum Güç kw
(bg/DIN)
|
96 (130)
|
Emisyon Normu
|
Euro5
|
Aracın Üst Yapılı ve
Yürür Vaziyette Kütlesi
|
1320
|
Vites Kutusu Tipi
|
Mekanik (6 İleri)
|
Maksimum Hız (km/s)
|
200
|
0 - 100 km/s (sn)
|
9,8
|
Yakıt Deposu
Kapasitesi (l)
|
60
|
Şehiriçi
|
4,8
|
CO2 (g/km)
|
104
|
Şehirdışı
|
3,6
|
Karışık
|
4
|
Ön: Hava Kanallı
Disk (DV) (mm)
|
DV280
|
Arka: Düz Disk (DP)
(mm)
|
DP260
|
2014 Yeni Renault Megane Analizi ve Teknik Özellikleri
02:55
0
2014 yılının gelmesiyle ünlü markalar yeni modellerini bir bir piyasaya sürmeye başladı. Seat'ın, Ford'un, Opel'in, Fiat'ın yeni modelleri piyasaya duyurulurken Renault geri kalmayarak 2014'te Megan'ın nasıl bir araç olacağının ilk izlenimlerini verdi. Konsept olarak duyurulan yeni Megan'da Renault amblemi biraz daha büyümüş. Araç önden bakıldığından bir çita, bir leopar izlenimi veriyor yere sıkıca yapışmış avı için uygun anı bekleyen bir avcı gibi. Hiçbir güç onu yolundan alıkoyamaz gibi bir duruş sergiliyor. Ufak bir hatırlatma ile bir önceki Megan'ın teknik verilerine bakalım;
Yeni Megan'da pek çok değişiklik olacak. Motor gücüne ek yeni güçlü bir motor seçeneğinin sunulması olası gibi görünüyor. Fiyatının ise 40.000 TL den başlayacağı tahmin ediliyor.
Tags