Öncelikle Fiat’ın yeni Puntosunu tanıtan cümlelerini
sizlere sunalım; “Sıkıcı, pahalı, kirli
ve karışık olan her şeyi eğlenceli, uygun, çevreye duyarlı ve yalın hale
getirmek hoşuna gitmez mi? Bunu Yeni Punto ile yapman mümkün.
Bakış açını değiştir... Tasarımını belirleyen tüm detayların ve geleceğe yönelik sürekli gelişimin kusursuz dengesine sahip Yeni Punto'ya farklı bir açıdan bak... Son derece gelişmiş ama aynı zamanda kullanımı kolay teknolojisinin tadına var... Senin için uygun donanımı seç ve gaza bas. Çünkü eğlence beklemez!
Bakış açını değiştir... Tasarımını belirleyen tüm detayların ve geleceğe yönelik sürekli gelişimin kusursuz dengesine sahip Yeni Punto'ya farklı bir açıdan bak... Son derece gelişmiş ama aynı zamanda kullanımı kolay teknolojisinin tadına var... Senin için uygun donanımı seç ve gaza bas. Çünkü eğlence beklemez!
En iyi tasarım, en rafine veya değişik olan değil,
güzelliği ve rahatlığı bir arada bünyesinde barındıran tasarımdır. Bu
prensipten ilham alarak tasarlanan Yeni Punto, gerek göz zevkini gerekse her
yolculuğunuzda rahat etme isteğinizi tatmin ediyor. Yeni, çarpıcı ve farklı birçok versiyon arasından zevkinize ve tarzınıza göre dilediğinizi seçin." fiyatı ise 29,500 TL'den başlıyor.
yolculuğunuzda rahat etme isteğinizi tatmin ediyor. Yeni, çarpıcı ve farklı birçok versiyon arasından zevkinize ve tarzınıza göre dilediğinizi seçin." fiyatı ise 29,500 TL'den başlıyor.
1.4--Fire--77--Hp
|
1.4—Starjet--16v 95 Hp
|
1.4—Turbo-16v 120hp
|
1.3--Multijet
16v 75 Hp |
1.3--Multijet
16v 90 Hp |
|
MOTOR
|
|||||
Silindir sayısı
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
Çap x Strok
|
72x84
|
72x84
|
72x84
|
69.6x82
|
69.6x82
|
Silindir hacmi (cc)
|
1368
|
1368
|
1368
|
1248
|
1248
|
Sıkıştırma oranı
|
11,0:1
|
10,8:1
|
9,8:1
|
17,6:1
|
17,6:1
|
Maksimum güç (hp/dd)
|
77/6000
|
95/6000
|
120/5000
|
75/4000
|
90/4000
|
Maksimum tork (Nm/dd)
|
115/3000
|
125/4500
|
206/2000
|
190/1750
|
200/1750
|
Yakıt besleme
|
Elektronik çok nokta enjeksiyon MPI, sıra fazlı ateşlemeye entegre sistem
|
Elektronik çok nokta enjeksiyon MPI, sıra fazlı ateşlemeye entegre sistem
|
Elektronik çok nokta enjeksiyon MPI, sıra fazlı sabit geometrili turbo ve
intercooler
|
Common Rail tip Multijet direkt enjeksiyon, turbo ve intercooler
|
Common Rail tip
Multijet direkt enjeksiyon, değişken geometrili turbo ve intercooler |
DİREKSİYON
|
|||||
Direksiyon sistemi
|
Elektrikli Dualdrive
|
Elektrikli Dualdrive
|
Elektrikli Dualdrive
|
Elektrikli Dualdrive
|
Elektrikli Dualdrive
|
Dönüş çapı (m)
|
10
|
10
|
11(Sport)
|
10
|
10.5
|
FRENLER
D(disk) – T(Kampana) |
ABS + EBD
|
ABS + EBD
|
ABS + EBD
|
ABS + EBD
|
ABS + EBD
|
Ön: çap (mm)
|
D 257 (Hava kanallı Disk)
|
D 257 (Hava kanallı Disk)
|
D 284 (Hava kanallı Disk)
|
D 257 (Hava kanallı Disk)
|
D 284 (Hava kanallı Disk)
|
Arka: çap (mm)
|
T 228 (Kampana)
|
T 228 (Kampana)
|
D264 (Disk)
|
T 228 (Kampana)
|
T 228 (Kampana)
|
SÜSPANSİYON SİSTEMİ
|
|||||
Ön
|
MacPherson tipi bağımsız tekerlekler, teleskopik amortisör, stabilazör
bar (Fun ve Sport versiyonlarında özel sportif süspansiyon)
|
||||
Arka
|
Tork çubuğu ile bağlantılı tekerlekler, teleskopik hidrolik amortisörler
(Fun ve Sport versiyonlarında özel sportif süspansiyon)
|
||||
VİTES KUTUSU
|
|||||
Çekiş
|
Önden
|
Önden
|
Önden
|
Önden
|
Önden
|
Vites sayı
|
5+geri
|
6+geri
|
5+geri
|
5+geri
|
5+geri
|
BOYUTLAR
|
|||||
Dingil (mm)
|
2510
|
2510
|
2510
|
2510
|
2510
|
Ön/Arka iz genişliği (mm)
|
1473/1466
|
1473/1466
|
1473/1466
|
1473/1466
|
1473/1466
|
Uzunluk/Genişlik/Yükseklik* (mm)
|
4030/1687/1490
|
4030/1687/1490
|
4030/1687/1490
|
4030/1687/1490
|
4030/1687/1490
|
Bagaj kapasitesi VDA (dm3)
|
275/1030
|
275/1030
|
275/1030
|
275/1030
|
275/1030
|
LASTİKLER
|
|||||
Standart Lastikler
|
175/65 R 15
195/55 R 16 (Fun) |
185/65 R 15
195/55 R 16 (Fun) |
185/65 R 15
205/45 R 17 (sport) |
175/65 R 15
195/55 R 16 (Fun) |
185/65 R 15
195/55 R 16 (Fun) |
Alüminyum jant opsiyonu ile
|
175/65 R 15
195/55 R 16 |
185/65 R 15
195/55 R 16 |
185/65 R 15
195/55 R 16 |
175/65 R 15
195/55 R 16 |
185/65 R 15
195/55 R 16 |
AĞIRLIK - KAPASİTE*
|
|||||
Boş ağırlık DIN (kg)
|
1025 (3 kapı)
1040 (5 kapı) |
1060 (3 kapı)
1075 (5 kapı) |
1155 (3 Kapı)
1170 (5 Kapı) |
1090 (3 kapı)
1105 (5 kapı) |
1130 (3 kapı)
1145 (5 kapı) |
Yakıt deposu (litre)
|
45
|
45
|
45
|
45
|
45
|
PERFORMANS ve YAKIT TÜKETİMİ**
|
|||||
Azami hız (km/s)
|
165
|
178
|
195
|
165
|
175
|
Hızlanma (san): 0-100 km/s
|
13.2
|
11.4
|
8.9
|
13.6
|
11.9
|
Şehir içi (manuel/otomatik***)
|
7,5 / 6,8
|
8,2
|
8,7
|
6,2
|
5,9 / 5,5
|
Şehir dışı (manuel/otomatik***)
|
5,0 / 5,0
|
4,6
|
5,4
|
3,5
|
3,7 / 3,7
|
Ortalama (manuel/otomatik***)
|
5,9 / 5,7
|
5,9
|
6,6
|
4,5
|
4,5 / 4,4
|
* Yüklenmemiş
** Yol durumu, trafik, sürüş şekli, hava şartları, donanımlar/aksesuarlar, portbagaj, özel ekipmanlar ve otomobilin durumuna bağlı olarak gerçek yakıt tüketimi, test değerlerine göre farklılık gösterebilir. *** Dualogic vites
Yakıt Türü: Kurşunsuz Benzin, Eurodiesel
Bu broşürde yer alan bilgilerin tümü en son ürün bilgilerini içermektedir. Tofaş, gerektiğinde, teknik ve ticari nedenle, bu broşürde belirtilmiş özellikler ve donanımlar üzerinde her türlü değişikliği yapma hakkına sahiptir. |
2013 var bende 1.3 mjet lounge 2014 modeli urban diye geçiyor ama özellikler 2013 lounge ile aynı 2013 yılının Mayıs ayında aldım inanılmaz memnunum araçtan tavsiye ederim
YanıtlaSil