Samsung Galaxy Ace instagram Sorunu Çözümü

12
Samsung Galaxy Ace modelinin en çok şikayet edilen bir sorunudur instagram sorunu bu sorun tam olarak şudur; telefonuzdan bir resimi uplod ederken fotoğraf ğarça parça ayrılmş olarak görünmektedir. Samsung yetkilileri üzerine çalışıyor hala tabi yinede birkaç pratik çözümde var. Şimdi sizlere o pratik çözümlerden birkaçını aktaracağım;

1 ) Format atmak: Telefonunuzun garantisini etkiliyor sanırım ama pek çok kişi bu yöntemle sorundan kurtulmuş. Telefonunuz için sorun olarak görmüyorsanız. Format atarak bu sorunu çözebilirsiniz.

2) Fotoğrafları  önce düzenlemek: Çektiğiniz fotoğrafları upload etmeden önce herhangi bir resim düzenleme programında 1024x1024 olacak şekilde ayarlarsanız ve daha sonra instagrama gönderirseniz sorununuzun çözülme şansı çok yüksek. Bu zararsız ve kolay bir yol kullanıcılar için.

3) Güncelleme yapmak:  En garanti çözümdür ve tabi ki en doğrusu fakat Samsung firması hala sorunun üzerinde çalışmakta en son güncellemeleri sık sık takip edin. Mutlaka yakın zamanda güncellemesi çıkacaktır.

Yorum Gönder

12Yorumlar
  1. galaxi ace instegram için link atabılır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5pbnN0YWdyYW0uYW5kcm9pZCJd

      Sil
  2. müdür instagrama fotoğraf atıyorum yükleme başarısız diyor sıkıntı ne burada ? format attım geçmedi sildi tekrar yükledim geçmedi daha ne yapayım başkan

    YanıtlaSil
  3. D leri alamıyorum ve dm gönderemiyorum güncele diyor silip tekrar yükledim ama olmuyo ne yapmalıyım acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çözüm bulabildiniz mi acaba bulduysanz çok iyi olur banada söyler misiniz aynı sorun bendede

      Sil
  4. bende dm alamiyorum atamiyorum acil cözüm

    YanıtlaSil
  5. Galaxy ace 2 kullanıyorum instagramda video yükleme seçeneği yok nedenini öğrenebiliirmiyim

    YanıtlaSil
  6. direct (dm) çalışmıo ne yapabilirm ?

    YanıtlaSil
  7. dm lerim acilmiyo sinirden patlamak uzereyim

    YanıtlaSil
  8. İnstagramda fotoğraflara yaptığım yorumları silemiyorum

    YanıtlaSil
  9. dm atamıyorum atılanlarıda alamıyorum sebebi nedir acaba?

    YanıtlaSil
  10. Instagrama giriyorum hesaba giris yaptigimda ana sayfaya geldigi gibi beklenmedik bir bicimde durdu diyo nasil duzeltebilirim bide sadece son bir haftadir oluyo

    YanıtlaSil
Yorum Gönder