Windows 7 ve 8 için Oyunlarda Tam Ekran Sorunu Çözümü

6

Windows 7 ve 8 için oyunlarda yaşanılan tam ekran sorununu çok basit bir şekilde programsız çözmenin bir yolunu bulmuş bulunuyorum. Bugün girdiğim NFS Underground 2 oyununda da aynı sorunu yaşamamdan ötürü gerekli olan çözümü bulup sizlerle paylaşıyorum. Yapmanız gerekenleri adım adım ve basitçe anlatacağım en fazla 5 ya da 6 dakikanızı alacaktır. 

Adımlar:
1) Öncelikle başlat menüsüne "regedit" yazarak enter'a basıyoruz.
2) Açılan regedit için aşağıdaki yolu izliyoruz.
“HKEY_LOCAL_MACHINE - SYSTEM - ControlSet001 - Control - GraphicsDrivers - Configuration - LGD02100_00_07D9…… - 00 - 00”
3) "00" klasörünün içinde "Scaling" yani türkçesi ölçeklendirme olan dosyayı göreceksiniz. Dosyayı açın ve içindeki değeri 3 yapın ve ondalık seçeneğini tıklayın ve tamam sekmesini tıklayınız.

Not: Ayrıca aşağıda resimli olarak da nasıl yapılacağını gösterdim.

Bu işlemi sorunsuz bir şekilde yaptığınızda sorununuz çözülecektir. İyi eğlenceler dileriz.

Yorum Gönder

6Yorumlar
Yorum Gönder