2014 Yeni Bmw M3 Test Sürüşü, Teknik Özellikleri ve Resimleri

0

Bunun gibi güçlü ve dinamik bir araçla, tasarlamak asla başlı başına bir amaç değildir. Şekil, daima işlevsel değerlendirmelerle yönlendirilir. Etkileyici ön kısım, yüksek devirli motora yer sağlamak üzere tasarlanmıştır. Kaslı arka taraf, daha geniş aks aralığı ve dört egzoz çıkışına olanak sağlar. Yan aynaların biçimi bile genel aerodinamiğe katkıda bulunmaktadır. Sadece bütün bu önlemlerin etkileşimi istenilen etkiyi yaratır: Pistlerden yollara gelen motor sporları performansı.


Şanzıman 


Şanzıman
Otomatik

Motor 


Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
420 / 8300
Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
400 / 3900
Silindir hacmi (cm3)
3999

Boyutlar ve Ağırlık 


Ağırlık (kg) EC
1675
Uzunluk (mm)/Genişlik (mm)/Yükseklik (mm)
4615 / 1804 / 1424
Bagaj hacmi (m3)
0,430
Kapı sayısı/Koltuk sayısı
2 / 4
Aks aralığı (mm)
2761 / 11.7

Performans

Azami hız (km/sa)
250
Hızlanma 0 - 100 km/sa (sn)
4,6
Ön fren tipi / Arka fren tipi
Hava kanallı disk / Hava kanallı disk

Yakıt tüketimi

Şehir içi (lt/100 km)
15,9
Şehir dışı (lt/100 km)
8,5
Ortalama (lt/100 km)
11,2
Depo hacmi (lt)
63
CO2 emisyonu (gr/km)
263

Satış Fiyatı ise 386.000 TL

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)