Bunun gibi güçlü ve dinamik bir araçla, tasarlamak asla
başlı başına bir amaç değildir. Şekil, daima işlevsel değerlendirmelerle
yönlendirilir. Etkileyici ön kısım, yüksek devirli motora yer sağlamak üzere
tasarlanmıştır. Kaslı arka taraf, daha geniş aks aralığı ve dört egzoz çıkışına
olanak sağlar. Yan aynaların biçimi bile genel aerodinamiğe katkıda
bulunmaktadır. Sadece bütün bu önlemlerin etkileşimi istenilen etkiyi yaratır:
Pistlerden yollara gelen motor sporları performansı.
Şanzıman
|
Şanzıman
|
Otomatik
|
Motor
|
Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
|
420 / 8300
|
Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
|
400 / 3900
|
Silindir hacmi (cm3)
|
3999
|
Boyutlar ve
Ağırlık
|
Ağırlık (kg) EC
|
1675
|
Uzunluk (mm)/Genişlik (mm)/Yükseklik (mm)
|
4615 / 1804 / 1424
|
Bagaj hacmi (m3)
|
0,430
|
Kapı sayısı/Koltuk sayısı
|
2 / 4
|
Aks aralığı (mm)
|
2761 / 11.7
|
Performans
Azami hız (km/sa)
|
250
|
Hızlanma 0 - 100 km/sa (sn)
|
4,6
|
Ön fren tipi / Arka fren tipi
|
Hava kanallı disk / Hava kanallı disk
|
Yakıt tüketimi
Şehir içi (lt/100 km)
|
15,9
|
Şehir dışı (lt/100 km)
|
8,5
|
Ortalama (lt/100 km)
|
11,2
|
Depo hacmi (lt)
|
63
|
CO2 emisyonu (gr/km)
|
263
|
Satış Fiyatı ise 386.000 TL